Nejčastější dotazy
Ruší se výlet při malé účasti?
V případě, že o výlet není zájem a autobus by nebyl zaplněn ani ze 2/3, tak může být rozhodnuto o zrušení výletu.V takovém případě budou všichni držitelé objednaných míst bezodkladně kontaktováni na telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném při rezervaci. Bude jim nabídnuta možnost náhradního termínu nebo vrácení peněz v plné výši.
Mohu stornovat objednávku?
Stornovat objednávku určitě můžete, je ale potřeba počítat se storno poplatkem.
Storno poplatky se účtují za každého jednoho přihlášeného zákazníka z celkové ceny zájezdu v následující výši:
- 14 a více pracovních dnů před odjezdem 0,-Kč
- 7-14 pracovních dnů před odjezdem 50% ceny
- 3-7 pracovní dny před odjezdem 80% ceny
- 1-3 pracovní den před odjezdem 100% ceny
Ruší se výlet, když prší?
Výlet se pořádá za každého počasí. V případě opravdu nepříznivého počasí je rozhodnutí o úpravě programu či zrušení výletu v kompetenci průvodce.
O zrušení výletu jsou všichni informování na telefonním čísle, které jste uvedli v rezervaci.