Nejčastější dotazy

Ruší se výlet při malé účasti?

 

V případě, že o výlet není zájem a autobus by nebyl zaplněn ani ze 2/3, tak může být rozhodnuto o zrušení výletu.V takovém případě budou všichni držitelé objednaných míst bezodkladně kontaktováni na telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném při rezervaci. Bude jim nabídnuta možnost náhradního termínu nebo vrácení peněz v plné výši.

 

Mohu stornovat objednávku?

 

 

Stornovat objednávku určitě můžete, je ale potřeba počítat se storno poplatkem.

Storno poplatky se účtují za každého jednoho přihlášeného zákazníka z celkové ceny zájezdu v následující výši:

  • 14 a více pracovních dnů před odjezdem 0,-Kč
  • 7-14 pracovních dnů před odjezdem 50% ceny
  • 3-7 pracovní dny před odjezdem 80% ceny
  • 1-3 pracovní den před odjezdem 100% ceny

Ruší se výlet, když prší?

 

 

Výlet se pořádá za každého počasí. V případě opravdu nepříznivého počasí je rozhodnutí o úpravě programu či zrušení výletu v kompetenci průvodce.

O zrušení výletu jsou všichni informování na telefonním čísle, které jste uvedli v rezervaci.